Obchodni podminky

Vytisknout

Internetový obchod www.sytypes.cz

Provozovatel: Martin Všetička, Městečko 195, 696 32 Ždánice, IČO: 87282721, nejsme plátci DPH

Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Definice pojmů (ve smyslu obchodního zákoníku)

Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiná smlouva, upravená v části osmé občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

Dodavatel (prodávající) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která přímo nebo prostřednictvím jiných fyzických či právnických osob dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Spotřebitel (kupující) - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupní smlouva - kupní smlouva je uzavřena okamžikem odeslání objednávky zákazníkem. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

 

Obecné obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky upravují postup při prodeji zboží v internetovém obchodě www.sytypes.cz (dále prodejce). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Odesláním objednávky kupující bezvýhradně akceptuje obchodní a reklamační řád a potvrzuje, že byl s nimi seznámen.

 

 

Ochrana osobních údajů

Vaše osobní údaje, které uvedete při nákupu nebo registraci, jsou naprosto důvěrné a v žádném případě nebudou poskytnuty třetím stranám. Osobní údaje budou použity jen pro nezbytně nutné úkony spojené s vyřízením objednávky (např. předání adresy a telefonního kontaktu přepravci). Podmínkou při vytváření objednávky přes e-shop www.sytypes.cz je odsouhlasení obchodních podmínek, čímž zároveň udělujete souhlas k zasílání obchodních informací z e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Tento souhlas můžete kdykoliv písemně odvolat.

Na žádost zákazníka (např. emailem, písemně apod.) budou osobní údaje z databáze vymazány. Údaje si pak prodejce ponechá jen pro nezbytně nutnou administrativu stanovenou zákony (např. identifikace zákazníka v účetnictví, údaje z reklamací,…).

 

 

Objednávání zboží

Zboží z nabídky prodejce lze objednat přes e-shop www.sytypes.cz, telefonicky nebo e-mailem. Po odeslání objednávky se stává objednávka závaznou, pokud ji do dvou hodin od objednání nestornujete. Za správný obsah zásilky ručíme vrácením zaplacené částky v plné výši! Při větších nebo nestandardních objednávkách je prodejce oprávněn před dodávkou požadovat zálohu. Pokud není prodejce schopen vyřídit objednávku, uvědomí zákazníka o tomto telefonicky nebo e-mailem, popř. navrhne možná alternativní řešení. Při platbě předem prodejce vrací zaplacenou částku v plné výši zpět na účet kupujícího.

 

Upozornění!

Z důvodu neustálého zvyšování cen krmiv jejich výrobci jsme nuceni navyšovat ceny některých druhů zboží v našem e-shopu.

Pokud si v našem e-shopu objednáte zboží, u kterého došlo k náhlé změně ceny zboží ze strany našeho dodavatele a tuto změnu nestihneme do našeho e-shopu promítnout, budeme Vás o změně ceny informovat telefonicky nebo e-mailem a nabídneme Vám náhradní řešení nebo storno Vaší objednávky.

 

Poznámka:

Obrázky zobrazené u jednotlivých produktů v nabídce našeho e-shopu mají pouze ilustrativní charakter a vyobrazené zboží se nemusí vždy shodovat se skutečným vzhledem zboží.

 

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky Vám do pěti minut přijde na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci, automatické potvrzení objednávky. Tento e-mail obsahuje dodací adresu zákazníka, seznam objednaného zboží, cenu zboží, cenu dopravy vč. balného, způsob dopravy, způsob platby a číslo objednávky. Pokud Vám tento e-mail nepřijde, prosím kontaktujte nás telefonicky na tel. +420 724 234 734 nebo e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Storno objednávky

Vaši objednávku můžete stornovat do dvou hodin od vytvoření objednávky telefonicky na tel. +420 724 234 734 nebo e-mailem na info@sytypes.cz s předmětem "Storno objednávky č. xxxxxxxxx ".

V případě nedodržení termínu dodání z naší strany (např. v případě nečekaného nedostatku Vámi objednaného zboží na skladě) Vás budeme co nejdříve kontaktovat. Navrhneme další postup řešení Vaší objednávky nebo máte právo na její storno.

 

Potvrzení termínu dodání

Jakmile bude zboží vyexpedováno nebo nachystáno k odběru, pošleme Vám e-mail, příp. SMS nebo Vás budeme kontaktovat telefonicky a sdělíme Vám předpokládaný den dodání, popř. i číslo zásilky.

 

Dodání zboží

Zboží, pokud je skladem, je rozesíláno nejpozději do dvou až tří pracovních dnů od data objednání, v případě platby za zboží předem bankovním převodem do dvou pracovních dnů od data připsání platby na náš účet. Pokud zboží není momentálně skladem, je expedováno zpravidla do 14 dnů od objednání, v případě platby za zboží předem bankovním převodem do 14 dnů od data připsání platby na náš účet. Jedná-li se o dlouhodobě nedostupné zboží, upozorní prodejce kupujícího na tuto skutečnost a domluví s kupujícím případnou změnu či storno objednávky.

Časové údaje vyobrazené u jednotlivých produktů znamenají termín, do kdy může být zboží odesláno, nikoliv dodáno na adresu zákazníka. Dodání je zpravidla následující pracovní den po dni odeslání, pokud prodávající neinformuje kupujícího jinak. Na Slovensko může dodání trvat 1-2 pracovní dny.

V případě, že objednávka obsahuje více položek s různou odesílací lhůtou, řídí se termín odeslání všech položek nejdelší z nich. Pokud je momentálně některá položka nedostupná, z důvodu uvedené delší dodací lhůty, odesíláme kompletní objednávku, až je nedostupné zboží naskladněno. Objednávku v případě nedostupnosti některého produktu nerozdělujeme do více zásilek. V případě, že zákazník bude požadovat rozdělení objednávky do více zásilek, budeme ke každé zásilce zvlášť účtovat plné dopravné podle hmotnosti, viz ceny dopravného na odkazu https://www.sytypes.cz/doprava-a-platba.html.

Poznámka:

Vína dodáváme pouze závozem na našich rozvozových trasách v Jihomoravském a Zlínském kraji - rozpis tras. Víno neposíláme prostřednictvím přepravní společnosti GLS ani Českou poštou.

 

Způsob dodání

1) Prostřednictvím České pošty - jako balíkovou zásilku. Zásilka je doručena do 2 pracovních dnů od odeslání. V případě nezastižení adresáta na dodací adrese je zásilka uložena na dodací poště adresáta. Další informace na www.ceskaposta.cz .

2) Rozvoz prodávajícím - po Kyjově a okolí Kyjova do 10 km dovoz zdarma (podmínka minimálního odběru zboží za 500 Kč), mimo Kyjov - od 11 km do 20 km od Kyjova doprava zdarma (podmínka minimálního odběru zboží za 1000 Kč), nad 20 km od Kyjova - doprava dohodou. Doručení zboží obvykle do 2-3 pracovních dnů. Pokud není dodržena podmínka minimálního oběru zboží, účtujeme k ceně zboží dopravné 60 Kč.

3) Rozvoz prodávajícím - po Hodoníně - podmínka minimálního odběru zboží za 1000,- Kč. Doručení zboží obvykle do 2 - 3 pracovních dnů nebo po domluvě.

4) Rozvoz prodávajícím - po Brně, Vyškově a na trase Kyjov - Brno - Vyškov (při minimálním odběru zboží za 500,- Kč) každý čtvrtek mezi 15.00 h a 19.00 h, doprava zdarma. Objednávky na čtvrteční rozvoz přijímáme nejpozději den před rozvozovým dnem, tj. ve středu do 18.00 h.

5) Rozvoz prodávajícím - po Uherském Hradišti a na trase Kyjov - Uherské Hradiště (při minimálním odběru zboží za 500,- Kč) každou sobotu mezi 8.00 h a 13.00 h, doprava zdarma. Objednávky na sobotní rozvoz přijímáme nejpozději ve čtvrtek do 11.00 h.

6) Osobní převzetí - po osobní, telefonické nebo e-mailové dohodě lze zboží osobně převzít na adrese Martin Všetička, Městečko 195, 696 32 Ždánice.

7) Prostřednictvím přepravní společnosti GLS - doručujeme po celé ČR (doručení pouze v pracovní dny).

8) Zboží u kterého je v názvu uvedena doprava zdarma posíláme pouze přepravní společností GLS, a to po celé ČR a SR.

9) Při nákupu nad 1200,- Kč do hmotnosti 39 kg doprava zdarma (neplatí pro Slovensko). Zboží s dopravou zdarma zasíláme přepravní společností GLS.

 

Ceny

Dodavatel není plátce DPH. Cena, která je uvedena, je včetně DPH a je platná do odvolání, tzn.: tuto cenu (+poštovné a balné, podle způsobu dodání) zaplatíte při převzetí zboží. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen v důsledku náhlého zdražení zboží ze strany našeho dodavatele.

 

Způsoby plateb za zboží

Možnost platby v České republice

1) Hotově kupující prodávajícímu - v případě osobního odběru zboží kupujícím u prodávajícího nebo při dodání zboží prodávájícím na adresu kupujícího. Za zboží (příp. za dopravu viz odst. Způsob dodání) platí kupující prodávajícímu při převzetí zboží.

2) Dobírka - tento způsob platby lze použít pouze pokud je zboží k zákazníkovi přepravováno Českou poštou (u jednotlivé objednávky max. 50 kg zboží vč. obalu) nebo přepravní společností GLS (u jednotlivé objednávky max. 60 kg zboží vč. obalu). Cenu za zboží + dopravné a balné + doběrečné uhradí kupující v hotovosti (nelze platit kartou) doručovateli České pošty (nebo přepravci společnosti GLS) při dodání zásilky v místě dodací adresy kupujícího. Výše doběrečného činí 30,- Kč.

3) Platba předem převodem na účet (za zboží vč. dopravného) - zásilka bude zákazníkovi odeslána do dvou pracovních dnů ode dne připsání platby na účet prodávajícího. V případě dodávky zboží na našich rozvozových trasách, bude zboží dodáno nejbližší rozvozový den následující po dni připsání platby na účet prodávajícího (týká se čtvrtečních rozvozů směrem na Brno a sobotních rozvozů směrem na Uherské Hradiště).  Při platbě převodem počítejte s tím, že připsání platby na účet prodávajícího trvá 0-3 dny od odeslání platby z účtu kupujícího. Zboží bude dodáno jako balíková zásilka přepravní společností, kterou si zákazník zvolil při objednávání zboží. Číslo účtu: 115-4070110297/0100, var. symbol: číslo Vaší objednávky. Pokud nebude Vaše platba za zboží na náš účet připsána nejpozději do 5 pracovních dnů od objednání, bude Vaše objednávka automaticky stornována.

4) GoPay - platba kartou při objednávání zboží online přes internet.

Ceny poštovného vč. balného podle hmotnosti objednaných zásilek: zde

4) Akční poštovné 0,- Kč platí pouze pro vybrané zboží v akci.

 

Možnost platby  na Slovensku

1) Platba předem převodem na účet (za zboží vč. dopravného) - zásilka bude zákazníkovi odeslána do dvou pracovních dnů ode dne připsání platby na účet prodávajícího.  Při platbě převodem počítejte s tím, že připsání platby na účet prodávajícího trvá 0-3 dny od odeslání platby z účtu kupujícího. Číslo účtu: 115-4070110297/0100, číslo účtu ve formátu IBAN: XXX, číslo BIC: XXX, var. symbol: číslo Vaší objednávky. Pokud nebude Vaše platba za zboží na náš účet připsána nejpozději do 5 pracovních dnů od objednání, bude Vaše objednávka automaticky stornována.

Zboží na Slovensko nezasíláme na dobírku, je možné platit pouze předem bankovním převodem SEPA platbou.

Ceny poštovného vč. balného podle hmotnosti objednaných zásilek: zde

 

Nepřevzetí objednaného zboží zákazníkem

Pokud při objednání zboží zvolí zákazník jako způsob převzetí zboží osobní odběr a objednané zboží nepřevezme do 10 dnů od obdržení informace dodavatele, že je zboží přichystáno k odběru, bude objednávka automaticky stornována.

Pokud zákazník nepřevezme objednané zboží (bez opodstatněného důvodu) zaslané dle jeho volby přepravní společností GLS nebo Českou poštou, prodávající bude po zákazníkovi požadovat úhradu přepravních nákladů vynaložených na dopravu vrácené zásilky zboží.

 

Akční nabídky a promo akce

Platnost všech akčních nabídek a promo akcí je do vyprodání zásob.

 

Zobrazované informace o zboží

Obrázky mohou být pouze informativního charakteru a vyobrazené zboží se nemusí vždy shodovat se skutečným vzhledem zboží. Deklarované jakostní znaky nabízeného zboží jsou dle materiálů výrobců, dovozců nebo dodavatelů. Prodávající si je vědom své zákonné povinnosti řádně informovat spotřebitele o nabízeném zboží a proto informace o zboží neprodleně aktualizuje, jakmile se o změně těchto informací dozví.

 

Záruka na zboží

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží zákazníkem.

Záruční doba je 24 měsíců, s výjimkami, které stanoví příslušný zákon. Např. pokud doba trvanlivosti (datum spotřeby) zboží uvedená výrobcem na obalu je kratší než dva roky, trvá záruční doba pouze do tohoto data uvedeného na obalu.

Záruka se nevztahuje na závady zboží a obalů vzniklé nevhodnou manipulací nebo nevhodným skladováním ze strany kupujícího.

 

Reklamace

Reklamovat lze zboží v záruční lhůtě (viz odstavec Záruka na zboží), na kterém jsou zjevné vady a poškození, které prokazatelně nevznikly nevhodnou manipulací nebo skladováním ze strany kupujícího. V případě, že se prokáže, že na zboží jsou závady nezaviněné nevhodnou manipulací nebo skladováním ze strany kupujícího, má kupující nárok na výměnu zboží, způsobem, který si kupující s prodávajícím dohodnou.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned po obdržení reklamovaného zboží, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady (§ 19 zákona o ochraně spotřebitele). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. V případě, že není možné zboží, na které se vztahuje reklamace, vyměnit nebo opravit ve lhůtě do 30 dnů od přijetí reklamace, lze od smlouvy odstoupit.

 

Postup při reklamaci zboží

Pokud chcete zboží reklamovat, informujte o tom přímo prodejce, a to e-mailem nebo písemně. Kontaktní údaje jsou: Martin Všetička, Městečko 195, 696 32 Ždánice, mobil +420 724 234 734, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Při reklamaci uveďte svoje kontaktní údaje (nejlépe včetně e-mailu a čísla telefonu - pro rychlejší komunikaci), číslo dokladu a datum prodeje zboží, důvod reklamace zboží. Pokud je to možné, přiložte také prosím fotodokumentaci, na které bude patrno, co je důvodem reklamace.

Po obdržení Vašich informací Vás budeme neprodleně kontaktovat a dohodneme se na způsobu doručení reklamovaného zboží na naši adresu.

Zboží, které reklamujete, můžete také přímo zaslat na adresu prodejce s průvodním dopisem obsahujícím adresu kupujícího, číslo dokladu, datum prodeje zboží, důvod reklamace.

 

Možnost vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Dle § 53 občanského zákoníku byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží.

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

Při odstoupení od kupní smlouvy prosím dodržujte následující body:

1) Nejpozději 14. den po převzetí zboží odešlete prodávajícímu projev vůle o odstoupení od smlouvy. Využít k tomu můžete Formulář pro odstoupení od smlouvy, který najdete ZDE. Vyplňte jej a následně prosím odešlete e-mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a následně přibalte také ke zboží.

2) Zboží doručte zpět na vlastní náklady (neposílejte na dobírku) na adresu prodávajícího Martin Všetička, Městečko 195, 696 32 Ždánice, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

3) Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit.

4) Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu k Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody poštovní poukázkou nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5) Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze v případě, že bylo zboží již částečně spotřebováno (krmivo pro zvířata). Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (otevřený obal s krmivem, nevhodné skladování, znečištěné psí oblečky atd.).

6) Byla-li snížena hodnota zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno, je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit prodávajícímu v penězích.

7) Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnost 1. června 2008. Změny podmínek vyhrazeny.

E-shop

Přihlášení

Anketa

Jaké krmivo dáváte svému mazlíčkovi?